Total Pageviews

Monday 11 July 2011

ini ada satu cerita lawak dari patRIOT

Posted on 18:54 by along



kah kah kah kah, cerita nei memang tersangat-sangatlah lawak. saja aku dok ronda-ronda baca berita tadi ternampalah aku akan berita ini yang bertajuk 'Patriot ke seluruh negara'.tajuknya cukup ringkas tetapi cukup untuk membuatkan aku sakit perut. kemudian aku try cari patriot fanpage dekat facebook dan hasilnya aku terjumpa 2 fanpage tentang patriot(baca patrick).

1) Patriot Malaysia
2) Patriot - Malaysia Tanahairku

kedua-dua facebook 'diLIKE' oleh fan yang yang terlalu ramai.ishh takut aku..jumlah penggemar 2 fanpage ini jika ditambah masih tidak dapat menandingi satu pun fanpage yang berkaitan dengan BERSIH 2.0.hehe

menurut KJ **apa dilihat Patriot kini mendapati sambutan daripada pelbagai pihak termasuk pertubuhan bukan kerajaan (NGO), maka satu perancangan perlu diambil bagi menilai hala tujunya.**

owh...aku faham!! ini antara pihak yang memberi satu sambutan yang hangat kepada patriot ..kah kah kah kah kah

6 Response to "ini ada satu cerita lawak dari patRIOT"

.
gravatar
Ayu Says....

salam.
dah tgk page 2..ramainyeee org like..seram nengok..kekeke...

.
gravatar
Adriel D.K Says....

LOL mo terkencing saya time buka tu fanpage, bergagar badan saya sampai guling guling. Patriot - Malaysia Tanahairku.. mo 2 ribu sembilan ratus, gilerrrrr terus saya buka Patriot Malaysia... boleh terpecah perut saya dan jatuh pasal nampak dua puluh lima.. SAHAJA LOL campur ni dua pun tidak sampai 3 ribu LOL

.
gravatar
Mie Says....

tercabut lutut aku menggeletar.. ramai gile dowh! hahahaha

.
gravatar
uzeM'rAh~man. Says....

kah2x... berbuih2x dan mengelebek lidah ak tergelak.. huwaaaa..lawak dowh..

.
gravatar
Shahrul Azwan Says....

weii, jangan kutok wei, hang tak tgk gambor mamat penyokong patriot tu, antarabangsa tu, dari bangladesh....hijau merah, baru lama tuuuuu...kita mana ader sgt, orang mesia jer, depa, sampaiker bangla sana, hehe

Leave A Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Bloggers - Meet Millions of Bloggers Kedah Blogger Community